SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Isu Sosial Di Pasar Borong Selayang

Semalam bersembang dengan beberapa rakan hal hal masyarakat Malaysia, tersebutlah cerita pasal Pasar Borong Selayang yang kini anda bukan saja boleh borong ikan dan sayur, malah orang pun kita boleh borong.

Kegiatan gelap ini seumpama tidak dapat dihidu oleh pihak berkuasa, atau sememangnya mereka pun terlibat sama?. Persoalan ini timbul kerana nyata dan terang tempat ini dipenghuni oleh mereka yang bukan dari kalangan rakyat Malaysia. Itu satu, bukan sekadar mereka disitu dapat mencari peluang niaga dan rezeki mereka juga menjalankan kegiatan yang bersalahan dengan adap susila rakyat Malaysia, seperti biasa tabiat tidak menjaga kebersihan sehingga berkelakuan kurang sopan dikhalayak ramai.

Kami harap pihak berkuasa bertindak keatas Pasar Borong Selayang yang seumpama pekan Siam ini.

0 comments:

Post a Comment