SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

If we can't fight them, join them? Hipocrite

Dalam suasana politik, teori ini banyak diguna pakai, baik diperingkat cabang mahu dimana mana kedudukan. Malah UMNO sendiri menggunakan strategi ini. Puas UMNO memujuk rakyat untuk bersama mereka dan pendekatan UMNO umpama memusuhi rakyat. Sekarang UMNO tidak lagi mampu memusuhi rakyat, ia perlu berubah. Namun sikap sebenar mereka tetap seperti dulu.

Didalam politik juga ramai ambil pendekatan yang sama, maka muncullah mereka yang bermuka-muka, baik didepan tikam dibelakang, ya didepan tidak dibelakang, didepan membina dibelakang meruntuh.

Setengah masih kukuh mempertahankan prinsip dilihat sebagai mereka yang keras kepala, tidak boleh berunding, tidak bertolenransi. Macam macam lagilah label yang diberikan. Tetapi prinsip individu yang mempunyai jati diri tidak akan goyah. Benarlah orang politik kebanyakkan tidak ada prinsip dan pendirian. Kita lihat saja, perangai mereka.


0 comments:

Post a Comment