SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Ya betul..aku setuju.

-‘RAKYAT SOKONG PAKATAN RAKYAT BUKAN KERANA PR BAGUS TETAPI KERANA MUAK DENGAN UMNO /BN, JANGAN BERIKAN RUANG UNTUK RAKYAT BENCI DENGAN PAKATAN RAKYAT’-


Ramai yang berangan bahawa rakyat dibelakang kita, mereka dibelakang kita bukan nak ikut kita, tetapi mereka dikejar hantu. Jadi tiada tempat mereka nak menyorok maka mereka ini menyorok belakang kita, jangan ingat kita ini kuat, tapi tak ada yang nak jadi pelindung lagi.

Mak we dah lari, pak we nak tunjuk kan pada bekas mak wenye dia bawak anak jiran sebelah tayang kat bekas mak wenyer...ha ha ha..anak jiran tu jangan perasan la pulak.

0 comments:

Post a Comment