SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Ini bukan masalah...ini permainan

Amat sukar mengagak keputusan akhir nanti, namun diawal pertarungan mungkin kita akan nampak siapa yang akan tersandung, paling tidak dalam masa berlari nanti ada yang kena "dash" tersungkur.

Ramai yang menanti saat "kepuasan" ini, bila masing masing membukam rasa, menanti waktu yang sesuai untuk diletupkan..Apa pun saya pernah menulis mengenainya, semua telah menjadi nyata. Aku tidak perlukan kredit cuma mahukan diberi perhatian dengan apa yang diperkatakan.

Berapa lama proses pembersihan PKR perlu berlaku, jika kita menerima pakai ini proses peralihan, proses pembelajaran politik, proses pembersihan dari yang kotor kepada yang bersih, namun dalam masa yang sama kita masih membawa masuk yang kotor kedalam PKR, lalu kita bersihkan atau kita pakai automatic machine untuk bersihkannya.

Apa implikasinya? Ahli keluar parti, ahli jadi pembelot, ahli jadi pelompat, ahli jadi penyejuk beku...

Ahhh siapa peduli...sebab kita hanya perintih...mengintai perhatian...

Siapalah kita?

0 comments:

Post a Comment