SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Setengahnya hanya pandai buat provok untuk nampak gahnya...

Ha ha ha , setengah ahli politik suka buat provokasi untuk popular dikalangan penyokongnya, tapi selalunya jugaklah mereka bukan suka nak cuci najis hasil provokasinya itu.

Kita dengar bila dapat mic, macam nak runtuh pentas dibuatnya, bertembangan air air liur, tapi? Hampehhh...Setengahnya bila tengok lautan manusia didepan dah jadi macam artis gayanya. Woit ahli politik memang macam artis atau paling tidak jadi badut sarkas?. Gua tak mengata, semua sama saja... baik sebelah sini atau sebelah sana...eh mana sana dan mana sini. Tengok siapa yang baca lah.

Sampai bila medan politik dijadikan pentas SARKAS? Soalan satu bahagian III

0 comments:

Post a Comment