SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Bila BN mula memahami strategi PR

BN sudah mula memahami strategi Anwar mengekalkan momentum sokongan rakyat, dengan PRK demi PRK...perkara ini dapat dibaca dan dibau oleh BN. Maka mereka segera menempis serangan itu.

Blogger UMNO mula bercerita dalam nada yang sama, ada yang sudah jemu atau sudah tidak mampu berhujah dengan ilmiah maka dalam blog mereka cuma mengampu dan memaki.

Cuma 2 3 kerat blogger UMNO yang tahan serangan, blog mereka tiada pembaca..jika ada pun kelompok yang sama. Artikel cuma streotype.

Anwar memang banyak merancang banyak juga rancangannya yang tidak menjadi. Aduhai....

0 comments:

Post a Comment