SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Bezakan...sebab itu mereka mahu rakyat terus mundur dan terikat.

Pengundi Batang Ai, masih tercari cari kebenaran, namun kebenaran itu akhirnya terpadam dengan hanya mee segera dan gula gula pilihanraya, setengahnya merasa mereka tidak akan boleh hidup sebab talian hayat mereka umpama dipegang oleh sang penguasa. 

Itulah kelemahan mereka, kelemahan mereka ini menjadi kekuata bagi yang gila kuasa, dan mereka terus memeras kepayahan dan kedunguan pengundi ini untuk terus berkuasa.  Jadi yang gila kuasa tidak akan seboleh bolehnya terus melabur agar mereka ini terus digunakan sebagai alas mereka, menjadi pekakas, menjadi kayu sokong mereka untuk berada diatas.  Bagi mereka mudah saya mereka ada sifir berapa nilai sekepala.

2006 tidak sebegitu, menunjukkan mereka belum matang dan masih makan gula gula atau pancingan yang ada, masakan menolak rezeki. Tetapi mereka akan menghampakan harapan anak bangsa masa depan. 

Kesimpulan : Pergilah berdakwah disana dengan memberi sedikit kesedaran berfikir untuk masa depan bukan asyik termakan umpan yang tiada makna itu.

Atau lepas ini jangan meraung kalau mereka itu mundur.

0 comments:

Post a Comment