SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Boleh bawak ka?

kalau stereng tu kita pegang, orang lain yang tekan minyak ngan brek, gear pun orang lain pegang, ...macam itu lah yang aku anggap Malaysia ini akan dipandu.

Orang sibuk kabinet baru, ada orang menyanyi "jerangkung dalam almari" tapi dalam keadaan ini aku lebih suka memberi nafas baru lagu tu kepada "jerangkung dalam kabinet".

Ishh..seramnya aku.

Jerangkung Dalam Almari

Ha…ha… ha…

Apa ada dalam kamu
Ada juga di dalam kami
Apa ada dalam kami
Ada juga di dalam kamu

Aku adalah aku… adalah aku

Apa ada dalam kamus
Ada juga di dalam diri
Apa ada dalam diri
Ada juga di dalam kamu

Kami adalah kami…. adalah kami

Maafkanlah kami
Dalam generasi ini
Tak faham … tak kenal
Syair melayu tunjang pujangga melayu

Apa ada dalam kamus
Ada juga di dalam diri
Apa ada dalam diri
Ada juga di dalam kamu

Maafkanlah kami
Dalam generasi kami
Menjerit,….meraung
Keras di jiwa
Pernafasan dari kami

SOLO

Ma….afkanlah kami
Dalam generasi kami
Menjerit,….meraung
Meminta lepaskan 
jerangkung dalam almari

Apa ada dalam kamus
Ada juga di dalam diri
Apa ada dalam diri
Ada juga di dalam kamus

Maafkanlah kami
Dalam generasi ini
Menjerit,…meraung
Meminta lepaskan 
jerangkung dalam almari


jerangkung dalam almari



0 comments:

Post a Comment