SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Budaya calon bebas mula dengan ahli bebas

Ramai ahli dah jadi ahli bebas, dengan pelbagai alasan dan jawapan. Entah sudah jadi budaya agaknya, rata rata mereka merasa geli untuk berbicara tentang partinya sendiri.

Tidak hairan jika Selangor ada PRK, kita akan nampak suasana ini, malah dulu pun masa PRU12 ada DUN yang hendak mencalonkan calon bebas kerana orang mereka tidak tercalon. Ha ha ha.

Kita serah pada yang bijak bijak mengaturnya, politik berpatah arang aku nampak gitulah kesannya, ada yang tak sebulu, bunuh. cincang selumatnya kariernya kalau boleh sebut nama pun tak boleh. Pengamal politik sebegini ramai dan berkeliaran, malah diagung agungkan. 

Mungkin juga nanti di bahagian pun ada calon bebas yang bertanding, mungkin juga, sebab calon UMNO memang dah sedia menanti, calon PKR sudah pasti, ada calon bebas nanti. Ha ha ha...

Calon BEBAS memang budaya baru. Kita tunggu transformasi ini pasti berlaku....ha ha ha 

0 comments:

Post a Comment