SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Yakinlah...BN sedang mengetatkan akses kepada Internet

Paling tidak mereka sedang mengurangkan aksesbiliti rakyat kepada laman web dan blog pro PR. Melihat kepada senario kebelakangan ini.

Tekanan kepada Malaysiakini, Malaysiatoday, Blog Blog Pro PR, TKO juga sering terganggu.

Adakah wujudnya IMPACT satu unit bagi keselamatan Siber di Cyberjaya antara salah satu dari program ini.

Jika diIndonesia terlalu ramai kumpulan hacker boleh dimanafaatkan untuk tujuan meng"godam" laman laman web. Termasuk wujudnya satu virus yang dinamakan "brontok" pada satu ketika dulu. Brontok membawa mesej yang jelas akan masalah sosial sekarang ini akibat internet.

Jika ini terus dibiarkan kita akan mundur kebelakang. Selamatkan Media Baru Rakyat

Insider website hacked tonight

KUALA LUMPUR, Sept 11 — The Malaysian Insider website was hacked by unknown persons tonight.

We would like to apologise for any inconvenience caused as we attempt to reconstruct the site for your reading pleasure.

We are also currently investigating who are the perpetrators, and we would like to ask our readers to avoid any unnecessary or irresponsible speculation.


0 comments:

Post a Comment