SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

BN tetap tidak akan berubah...

MIC mengekalkan presidennya. MCA masih tidak ketentuan, pendek kata BN masih tidak berubah bila mengambil keputusan mengekalkan Semi Velu sebagai Presidennya.

Mengikut Semi Velu, orang India tidak marah kepadanya tetapi kepada BN. Ya kalu begitu jangan undi BN, kalau boleh keluar dari BN, tetapi tidak masuk kedalam PR pun tidak mengapa menyusahkan juga kalau sudah macam ini.

Dengar kata pula calon Naib Presiden macam merajok sebab kalah, Subra katanya sedang memikirkan hala tuju politiknya yang baru...kalau Subra nampak boleh pakai lagi orang orangnya. Yang ini kita tawarkan masuk dalam PR. Atau tidak kuatkan Kelab Penyokong PAS.

Kebanyakkan mengikut laporan mereka cuma takut peluang perniagaan mereka tergugat, apa susah, kalau sudah tawan Malaysia peluang akan disamaratakan semua akan dapat melalui amalan tender terbuka. Fair and Square.

Apa pun..politik India ini kekadang diluar jangkaan, kejap kesini kejap kesana, perlu penelitian yang mendalam bagi mengenal pasti kelemahan kaum India ini. Tidak dinafikan jika mereka diberi peluang samarata mereka akan lebih menyerlah. Yang tinggal Melayu masih ditakuk lama. Sedih memikirkan.

Bila nak ubah ni?...UMNO oooii.

0 comments:

Post a Comment