SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Kita buat kuil bawah tanah aje boleh?

Stesen Keretapi bawah tanah pun boleh...apsal baik kita fikirkan kedepan sikit...Buat Kuil bawah tanah...tak kacau orang lain.

Lepas tu..mesti ada orang nak cadang masjid bawah tanah pulak...habis semua kalau ditentang akan jadi GERAKAN BAWAH TANAH.

Kenapa takut sangat ni. Setelah 52 tahun kita tidak mampu duduk sekali. Cuba sekali sekala duduk dinegara luar, melihat situasinya. Malah jangan tengok negara Bukan Islam, tengok pula di Mekkah tu sendiri, walau semuanya Islam, adalah mereka semua sama?. Kenapa takut dengan perbezaan, Allah jadikan kita berbeza beza untuk saling kenal mengenali.

Tidakkah nanti kita terfikir pula, tidak mahu tawaf sekali dengan kumpulan Islam dari Iran, dari Palestine, dari Pakistan, dari China, mereka Islam juga tetapi lihat perbezaannya...

Yang membezakan antara Islam adalah Taqwa mereka. Jadi cukup bertaqwa kah kita akhirnya.

0 comments:

Post a Comment