SALAAM

Atas komen komen anda yang mungkin menyakitkan hati orang lain atau melanggar mana mana undang undang rimba di Malaysia atau luar.

Sendiri buat sendiri tanggung, namun bagi memberi keterbukaan dapat memberi pendapat peribadi, semua pandangan disini adalah hak peribadi yang disiarkan. Anda boleh tidak setuju atau untuk setuju.

PERHATIAN

Jika anda tidak setuju dengan kandungan blog ini, anda boleh digalak untuk meninggalkannya, itu pilihan anda, jika anda kekal dan membacanya maknanya, anda tiada masalah dengan kandungan blog ini.

Dikehendaki sukarelawan

Dikehendaki sukarelawan/Volunteers required

MAFREL memerlukan sukarelawan untuk menjadi Pemerhati dan Pemantau di Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang yang akan diadakan dalam bulan Oktober atau November 2009.

Mereka yang berminat untuk berkhidmat sebagai Sukarelawan MAFREL diminta untuk menghubungi Arphan Ahmad di talian 012 273 1016 atau melalui e-mel arphanahmad@hotmail.com. Latihan secukupnya akan diberi kepada Sukarelaawan baru.

—–

MAFREL is looking for volunteers to assist with the observation and monitoring of the forthcoming Bagan Pinang by-election to be held in October/November 2009.

Those interested to become volunteers, are kindly requested to contact Arphan Ahmad at tel. no. 012-273 1016 or by e-mail to him atarphanahmad@hotmail.com. For first time/new volunteers, training will be provided.

0 comments:

Post a Comment